Friday, May 20, 2011

Because Im Just a Girl.


After last time wrote a story -bowl. Finally another light bulb strike up my mind.
I said I wanted to write an article and here it is.
2Am. I started to draft.
2.33AM. I type into this blog.

Why am I doing this? Its late night! Hahas. Insomnia.
My language skill is bad. Therefore I only can use simple words to form.
Entitle Because Im Just A Girl.



因为我也只是一个女生。
Because Im Just a Girl.

我累了我泪了,
我想要有个依靠,
但不是你说的一种渴望,
因为我也只是一个女生。

我想变得很坚强,
但是不管怎样都有限度,
因为我也只是一个女生。

我可以保护我自己,
但是我更想让你保护,
因为我也只是一个女生。

我常常很羡慕其他人,
但是我更想其他人羡慕我,
因为我也只是一个女生。

我在外头戴着坚强的面具让他人看,
但只有在你面前我把它摘掉让你看到真实的我,
因为我也只是一个女生。

不要以为了我着想当借口,
因为你无法真正肯定知道我在想什么,
因为我也只是一个女生。

虽然我也只是一个女生,
但是我还是有不同的地方,
特别的一面,
独特的行为,
奇怪的习惯,
因为我只想成为你的独一无二。
Yainnie 笔。


Okays, I admit it quite short. No idea already. Hahas.
Vision starting to blurs up.
Nights to people that cares me.

Ciaos

Raazxc
.::BecauseImJustAGirl::.

No comments: